onsdag 24 november 2010

Hmm..

Hej.

Jag har funderat lite och det här med bloggande känns väldigt svårt, jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag funderar på att ändra strategi och tänka detta mer som en bok. Där jag får möjlighet att rensa ur allt som finns kvar från förr, kapitel för kapitel. Jag vet inte ens om nån läser detta så det känns fel i nuläget att tala till någon som kanske inte ens är där. Jag förstår inte hur bloggare kan vara så öppna, jag menar att bara genom att skriva ett inlägg så känner jag mej så blottad och då har jag aldrig varit rädd för att prata om mej själv inför andra. Men nu, trots att jag sitter ensam bakom en dator så känns det som om jag blottar hela mej. Tror jag måste hitta ett sätt att börja det här på för sen lär det ju gå av sig självt. Måste studera lite.jag återkommer inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar